Posted inBlog

Onpage optimizacija

Sadržaj vašeg weba treba biti prilagođen grupaciji ljudi, posjetiteljima koje targetirate. Oni su ti koji pretražuju web u potrazi za određenim sadržajem, a vaš web bi ih trebao navesti da kupnju usluge ili proizvoda finaliziraju upravo kod vas.

onpage optimizacija

Zato se izgradnja weba naziva maratonom, a ne sprintom. Web je živi organizam koji zahtjeva konstantan monitoring kako bi ostao u korak sa trendovima.

No, web dizajn je izuzetno zabavan, neprestano kreativan i inovativan. Ako se odlučite za ove vode dajte si vremena da vaše znanje i kreativnost rastu zajedno sa vašom web stranicom.

Kao što smo već naveli u prošlom tekstu ( SEO) optimizaciju dijelimo na OnPage i OffPage procese koji se tiču aktivnosti unutar i izvan vašeg weba. Cilj svake SEO optimizacije je postići bolji ranking od konkurencije za istu ključnu riječ.

Našu pažnju ćemo usmjeriti na ONPAGE elemente.

Visoka mjesta na Googleu nisu slučajnost, a OnPage optimizacija čini temelj na kojemu baziramo našu web stranicu sa krajnjim ciljem većeg broja posjeta i prodaja.

Google je ovdje u ulozi support-a i pomoći će nam da dođemo do novih posjetitelja, ali mi moramo pomoći Googleu da nas pronađe i razumije. Radnje koje ćemo obaviti putem ONPAGE optimizacije omogućiti će upravo to – bolje i lakše rangiranje na pretraživačima.

OnPage optimizacija

OnPage SEO strategija izuzetno je učinkovit i moćan proces kojeg mnogi ljudi zanemaruju i podcjenjuju. Istraživanja pokazuju kako veliki postotak webova na hrvatskom tržištu nema odrađenu optimizaciju. Poznavanje procesa OnPage elementa omogućiti će vam lakše pripremanje strategije za rast vaše web stranice. OnPage procesi odnose se na svako uređivanje i unapređivanje sadržaja

onsite optimizacija

SEO lista za naprednu OnPage SEO optimizaciju

META TAGOVI i TITLE TAGOVI

Metanaslovi i meta tagovi (meta description tag) – Metanaslov se koristi kako bi algoritmu objasnili svaki page. Tagovi se koriste kao opis rezultata pretraživanja i samim time utječu na percepciju korisnika. Važno je da opis bude sažet te privuče pažnju korisnika (na taj način i stranica koja nije prvorangirana može ostvariti veliki promet, čak veći od prvorangirane)

SADRŽAJ

Unikatan, stručan i strateški postavljen sadržaj kralj je direktne izgradnje dugoročnog povjerenja između weba i krajnjeg korisnika

INTERLINKING

Interlinking je pametno i strukturirano povezivanje stranica unutar vlastitog weba. Kvalitetnim interlinkingom Googleu pomažete da bolje razumije vašu stranicu i priču koju slažete putem nje. Također govorimo tražilici koji nam je sadržaj bitan, tražilice procjenjuju vaš sadržaj tako da istražujukoliko linkova unutar iste domene vodi na određenu stranicu ikako su ti linkovi povezani s njom.

KLJUČNE RIJEČI

Od izuzetne su važnosti za istraživanje konkurencije, kreiranje kategorija weba, pisanje metanaslova te za ciljano plaćanje oglasa.

OPTIMIZACIJA SLIKA

Alt Tag i Title Tag – opis slike u alt oznaci – preporuka je koristiti ključnu riječ i u opisu i naslovu slike.

OPTIMIZACIJA URL-a

URL je lokacija vašeg sadržaja ( svake vaše stranice na vašem webu) na internetu. Kod raspisivanja URL-a bitno je paziti na sadržaj i veličinu istoga. Važno je da ne bude prekratak ni predugačak te da sadržava ključnu/ključne riječi. Tražilice otkrivaju nove sadržaje putem linkova i zato je izuzetno bitno da novi sadržaj koji objavljujete uz kvalitetan URL sadržava i nekoliko zdravih linkova.

STRUKTURA KATEGORIJA

Strukturu kategorija najbolje je iz glave prenijeti na papir i tek onda razmatrati pluseve i minuse oko kreiranja istih.

Ovdje veliku ulogu igra istraživanje ključnih riječi, vaše konkurencije i struktura URL-a.

H TAGOVI (metanaslovi na pagevima)

Naslov sadržaja (page title) – prikazom rezultata pretraživanja prikazuje se naslov stranice koji mora biti dobro sastavljen i u skladu s temom koja je u njemu obrađena. Preporuča se da naslovi budu veličine do 64 znaka, te da se koriste ključne riječi i pojmovi koji bi bili posjetiteljima od koristi.

OnPage SEO uvijek trebamo testirati. Testiranje nam daje uvid koliko smo dobro napravili posao.

Alati za testiranje koje preporučamo su:

  • seositecheckup – alat koji se naplaćuje. Omogućuje provjeru on-page elemenata, brzinu stranice, provjeru servera i responzivnost. Jedna od prednosti ovog alata je u PDF izvozu podataka koji olakšava prikaz rezultata potencijalnim suradnicima ili klijentima.
  • website grader – besplatni alat koji vašu web stranicu ocjenjuje prema ključnim mjernim podacima poput izvedbe, spremnosti za mobilne uređaje, SEO-a i sigurnosti.

FOKUS analize ONPAGE elemenata

  • HTTP ili HTTPS tj Secure or Not Secure
  • Poredak kategorija
  • Kako su raspisani Metanaslovi
  • Da li je glavna ključna riječ uključena u metanaslov
  • Glavna ključna riječ uključena u barem 1 podnaslov
  • Ima li nepotrebnih DOFOLLOW linkova na webu
  • Kakvi su webovi na koje vode DOFOLLOW linkovi
  • Provjerite da li je web MOBILE FRIENDLY
  • Kakve su fotografije na webu
  • Da li je odrađen interlinking
  • Kakav je blog? Ima li blog? ( ukoliko nema potrebe za blogom, nije potrebno forsirati tu priču)
  • Sadržaj weba treba biti visoko kvalitetan, relevantan, svjež, minimalno 500 riječi ( za blog) ili 500 znakova za određen opis nečega na webu.
  • Ukoliko je moguće ključnu riječ PAGE-a potrebno je uvrstiti u URL


Leave a Reply